Onsdagslektion

Hallå kära bloggläsare! Jag vet att ni är många även om ni inte kommenterar! Men som min lärare säger (lisa päämaa) måste jag göra många inlägg för att nå till mitt bästa, så det ska jag göra nu!..  Jag kom hem för skolan för inte allt för länge sedan och nu har läst jag boken hundraåringen i en cirka timma, och jag måste säga att den är ganska bra! Men nu ska ett tillfälligt avbrott göras i bokläsandet och nu vankas det gitarr lektioner med min käre gitarrelev kalle. Ha det gott vänner! /Axel

Kommentarer
Postat av: din trogne coach

Haha bra där! Stolt över dig Axel! :)



Imorgon satsar vi mot 4-5 inlägg så blir det nog bra! Gör det första på morgonen, andra innan svenska, tredje när du är hemma från skolan och fjärde på kvällen! Sen kan du även göra något valfritt om du känner för det!



PS. Super att du använde mitt för och efternamn i inlägget. Snart kommer din blogg komma upp på Google när man söker på mig, vilket folk gör hela tiden ;)

2011-11-23 @ 21:21:32
URL: http://operfektsanning.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0