R.i.p mobil. eller?

Måste säga att dagen har varit väldigt seg, förutom i skolan.  Innan idag så gick min mobil in i depression och ville inte riktigt fungera. Så om jag är seg på att svara sms eller något är det helt enkelt för att min mobil är sönder, kanske förevigt.. Sedan åkte jag på slagverksensamble övning, den varade i 1 och en halvtimme. Men nu har jag släppt det och omringas av bon ivers ljuvliga musik! Jag hade egentligen tänkt att dela med mig av en låt också, men eftersom jag inte vet hur jag lägger upp låtar så får det bli en annan gång.

Kommentarer
Postat av: moa

axeeel, kan du inte byta bakgrund? jag börjar bli gammal så jag ser inte vad det står :(

2011-11-29 @ 00:27:26
URL: http://500waysofmoi.blogspot.com
Postat av: Axel

Hahaha. Jag försöker ändra färg på texten men det går väldigt dåligt! Så det kan hända att jag byter bakgrund när jag får tid och hittar någon bra. så länge får du markera texten och läsa :)

2011-11-29 @ 07:30:25
Postat av: moa

haha will do! men du, vart ifrån vill du lägga in låtar? youtube? :))

2011-11-29 @ 20:38:56
URL: http://500waysofmoi.blogspot.com
Postat av: Jaaaaaag

Vart håller du hus axel??? :( du missa värdens jobbigaste och mest frustrerande engelskalektion!

2011-11-30 @ 13:55:42
URL: http://operfektsanning.devote.se
Postat av: Axel

Jag tänkte mp3 från datorn men det kanske inte funkar? eller?

2011-12-01 @ 07:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0