Hello hello hello

Hola amigos. Senast kommentaren löd: "axel my beard-loving man! du borde använda mer bilder i dina inlägg!". Så jag tog mig en funderare. Nu är det såhär att på måndag kommer något mycket ovanligt att hända. Jag ska till tandläkaren och få mig en fin tandställning, så jag tänkte att alla kan få säga hej då till min sk. "glugg" som nu kommer att försvinna. Eller nu och nu.. Om två år är den nog borta... så hej då! 
Ser jag alltså ut när jag sitter hemma hos alexman. Imorgon blir det simning och förhoppningsvis pokernight? Pusshej

Kommentarer
Postat av: moe

haha bra att du lyssnar på dina läsare! men alltså va, ska du få räls?????? åå och din fina glugg:(

2012-02-12 @ 21:10:32
URL: http://500waysofmoi.blogspot.com
Postat av: julia

men jag tycker ju att glugg kan vara bland det finaste

2012-02-13 @ 22:41:10
URL: http://ramladeuppat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0