Ibland är en dröm det finaste man har

Lite för trött för att blogga, lite för depp för att blogga, men vad betyder det när det är alla hjärtans dag? Dagen då alla de älskade bli mer älskade och alla de ensamna blir ännu ensamnare. Men jag ska inte klaga, jag har haft en mycket trevlig alla hjärtans dag faktiskt. Istället för att sitta och inte göra någonting har jag med min kompanjon Gustav hjälp till att förgylla kvällen för ett mycket fint par. Resturang Amore i bifrost hade ikväll öppnat för en romantisk måltid. På menyn fanns det, Förrätt: hjärtformade bröd med rökt lax med mumsigt innehåll. Huvudrätt: Pasta och kyckling kryddat med smakliga kryddor och pesto. Efterrätt: Brownie kaka med smak av chili, ananas och kolasås bjöds som tillbehör. Om jag ska säga det själv var det den godaste maten jag(vi) någonsin gjort. Precis som på restaurang! hoho. Nej nu är jag mycket trött. Allt stress i köket har slitit på kroppen, framför allt hälarna. Jag drömmer om en mycket härlig säng att få sova i, vilket jag faktiskt har. Så nu ska jag gå och lägga mig, eller se en romantisk komedi kanske så här som slut på dagen? Vi får se. Imorgon är det onsdag, så ni vet. För er som räknar ned för något förväntansfullt. (tandställninggsbilden kommer förövrigt!) sovgott

Kommentarer
Postat av: Frida!

helt underbara är ju ni två! och helt otroligt vad ni var duktiga med maten! tack för att ni var där och hjälpte till. hade en jättefin dag och mycket till er förtjänst! massa tack-kramar!

p.s jag saknar veckans skägg!

2012-02-15 @ 14:53:05
URL: http://friiwa.devote.se
Postat av: m

bild på rälsen! bild på rälsen! bild på rälsen! bild på rälsen! bild på rälsen! bild på rälsen! bild på rälsen! bild på rälsen! bild på rälsen!

2012-02-15 @ 22:22:10
URL: http://500waysofmoi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0