Lördag

Hejsan sociala vänner. Jag har varit lite dålig på att skriva om mitt liv, Så jag ska göra det nu. Idag har jag pluggat matte och förstått allting! Vilket kändes mycket bra måste jag säga. Sedan har jag övningskört för första gången! Wooohoho. Förstod inte att det kunde vara så tillfredställande att gasa, svänga, backa och växla. Så imorgon ska jag ut och köra lite mer! Annars så lyssnar jag på musik, kent för tillfället. Ikväll händer det inte mycket. Det blir nog att sitta framför tvn och kommentera hur dåliga alla melodifestivals låtar är, sorgligt nog.
hejhej

Kommentarer
Postat av: Sally

Det gläder mig såå åt att du övningskört:D Haha, det är så roligt att köra bil så att man blir alldeles lycklig när andra gör det också!!

2012-02-04 @ 18:15:09
Postat av: michelle

ååå axel, såg en kille på gymmet idag som hade ett sånt magnifikt skägg! frågade honom om jag fick fota det, men hade naturligtvis glömt min telefon hemma..

2012-02-05 @ 16:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0