Möt mig där båtarna rullar ut (senare idag)

Hejhej allihopa. Idag kommer den efterlängtade bilden (moa).
Jag har bara på de övre tänderna än så länge!
Idag är det torsdag. Jag sitter och väntar på att mamma ska komma hem för vi har ingen frukost så hon är och handlar. Jag är i behov av energi känner jag! Idag är det inte jätte mycket planerat, ska in till staden sedan och testa på en sk. vinter picknick! Té och massa kläder! Vi får se hur det går. Kvällen är fortfarande ett oskrivet blad och jag har inga planer. Det blir nog att sitta hemma och filosofera med gitarren i famn. Hejdå alla barn.

Kommentarer
Postat av: coach päämaa

Åh sööööööt!

2012-02-16 @ 12:06:17
URL: http://operfektsanning.devote.se
Postat av: moa

asså åååå, orkar inte att den nästan inte ens syns! likadant på en annan kompis.. haha men tjusigt!

2012-02-16 @ 18:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0