Tisdag

Jag har nu gått runt i en timme. Fram och tillbaka i vardagsrummet med en kaffe i handen och babblat ostoppat om Induistarliseringen under 1800-talet. Till moltas som min ända publik har jag pratat högt och tydligt och känt mig som en riktig historia lärare. Med bon iver i bakgrunden kan man ju säga att inlevelsen är ett faktum. Imorgon är det prov och jag känner mig laddad! (eller är det kaffet som gör det?) Jag tycker i alla fall att det finns mycket glädje i historia, det är väldigt intressant att läsa hur de tänkte och tyckte på den tiden, oj vad jag ska prata historia till mina barnbarn! Hoho. nej nu ska jag fortsätta, lära mig årtal och plugga engelska.
Puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

Om du inte ska ha barn hur ska du då få barnbarn? :)))

2012-02-07 @ 19:28:16
URL: http://operfektsanning.devote.se
Postat av: Axel

Jag ska barn! Men du kanske inte är den framtida mamman. Sorry päämaa.

2012-02-07 @ 19:35:37
Postat av: Lisa

tänker aldrig bli mamma axel. barn är jobbiga.

2012-02-07 @ 22:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0