Gbg regn

Sheeeeet vad denna dagen gick fort! Vad hände med den vanligtvis långa torsdagen? Den bara flög förbi! Men jag har haft en mycket trevlig dag. Den stora höjdpunkten skulle vara den storslagna vinter picknicken med lisa, men tack vare det regniga vädret så fick istället slå oss ned på ett café, lite blöta men ändå pigga och glada! Det blev mycket bra tillslut i alla fall, väldigt roligt och trevligt var det! Sedan mötte alex upp oss och jag följde med honom på en vandring runt i stan och slutligen i ikea i kållered. Sedan for jag hem och så var dagen slut. (Jag borde skaffa mig en kamera). Herre jesus vad tiden går fort när man har roligt! haha, nej nu ska jag sova, eller något liknande. Imorgon blir det upp tidigt för städning och sedan simning! Hoppas alla har haft en lika bra dag som jag. hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0