för att Facerape är så himla 2011

Goder afton mitt kära herrskap! Jag varnar er för vad som komma skall, detta är en bloggrape, av en hemlig vän. (Eftersom Axel själv gav mig lösenordet skulle rubriceringen för inlägget kunna talas om, låt oss säga 'surprise-gästblogginlägg'. Ordet rape har då aldrig fallit mig i smaken)

Imorse vaknade jag och Axel för att stiga upp till frukostmålet med corn flakes och lite bröd. Ingen dålig frukost där inte, nej fint ska det vara! Några röda minuter senare tog vi bussen in till stan, köpte parfym och Axel klippte sig till lite extra sex-appeal! Efter lite klipp här och lite klipp där åkte Axel hem, kysste sig själv i spegeln, festade lite i sin ensamhet med LMFAO och ligger just nu och sover. Alarmet är satt på 02:00, för då skall han slå på teven och kolla på en viktig fotbollsmatch. Mitt i natten. Jag är inte ens vän av tanken om det så skulle vara klockan två på dagen! 

Morgondagen kommer nog bli en lugn dag med gitarrspelande och kommer avslutas hemma hos Jakob
(Jakob är både singel och sökande,
biff, hurtig och ickerökande
han är så snygg att du kommer stå på dina knän och tigga
'o käre Jakob, får jag med dig nu ligga?
') 
med mig och Gustav Mäki. Han är också snygg, men han får ingen dikt. Det har jag inte energi till, klockan är fem över elva och jag sov dåligt inatt då Axels käre, gulliga och mentalstörda byracka inte kunde ligga still någon större del av natten. De få minutrarna då Moltas ändå inte ändrade sovposition tillbringades ovanpå mig med alla fyra tassar upp i vädret! 

Nu önskar jag er en god natts sömn och att ni vaknar pigga och fräscha imorgon. God fortsättning önskar Axels hemliga vän!

Kommentarer
Postat av: Axel

Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

2012-01-05 @ 23:31:02
URL: http://axelandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0