Helg

HALLÅ! Jag har haft en väldigt fullpackad helg så mitt blogg skrivande har varit riktigt dåligt... MEN, Jag tänkte faktiskt sammanfatta helgen lite fint, så jag blir förlåten.
Lördag: Då åkte jag och mitt band tidigt på morgonen (klockan 9) mot de småländska skogarna, efter cirka 2 timmar anlände vi hos Familjen Ax som bjöd på härlig dialekt och underbar mat! Under eftermiddagen åkte vi till en av "Boets" kyrkor för att bjuda på ett mucikcafe som bjöd på röj! Och boet människorna, vilka stjärnor! Sedan åkte vi ut i snöstormen vid klockan 11 för att fara hemåt. efter 3 timmar var vi hemma och det blev en godnatts sömn!
Söndag: Satte klockan på 9 för att sedan åka på Handledar kurs vid 10. Efter cirka 3-4 timmar var föreläsningen klar och vi stressade hem för att äta mat. Sedan åkte jag til stan igen men denna gången till bifrost för att hänga med mina fina vänner! Efter en härlig kväll med skratt och pizzarester är jag nu hemma, ser på reprisen av p3 galan och mår bra! OCH DET ÄR JU VECKANS SKÄGG IDAG! SKÄMS ATT JAG NÄSTAN GLÖMDE DETTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0