JUST SAYING WHAAASSSAAAAUUPP????

HALLÅÅÅ WHAT's UP?! Vilken kväll jag har haft! Jag har kramp i händerna efter allt piano spel... Det kanske är det som händer när man börjar på med AXELS SUPER DUPER SYMFOONI I EMOLL!!!! waaaaaaah. Next stop: Mozart! skämt åsido. Imorgon bär det av till Andra långgatan (flickorna med hjärtat av på mitten osv.) och till Michelle där vi ska laga riktigt god mat, till... Wait for it...  LISA, som fyller år imorgon! Hör jag ett hurra?!?? Inte? Nej för hon fyller imorgon och inte idag! Så det blir nog trevligt. (Det är därför jag inte kan komma på bion om någon av mina klasskamrater läser min blogg, ses i skolan på tisdag istället!) Hoppas alla har en bra Söndag! Hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0