Öppet hus @ hulebäck

Inte skrivit på hela dagen.. skärpning på mig! Dagen har dock varit mycket trevlig. Den började i skolan då det var öppet hus. Så jag var där med mina slagverkare och spelade lite för de framtida ettorna! Det var faktiskt inte så farligt, även om det var skola på en Lördag. Träffade också lite kompisar som var där vilket gjorde det mycket trevligare! Sedan blev det hem och käka och nu har jag spenderat kvällen med att spöa gustav i Pes. Imorgon blir det simning, filmkväll och .. .Wait for it... Waaaaait....fooor.. it....  VECKANS SKÄGG. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: moe

ser fram emot skägget!

2012-01-15 @ 15:52:30
URL: http://500waysofmoi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0