Söndagsångest

Ligger nu i sängen som har helt underbara ny inköpta lakan, något av det bästa som finns! Tänkte lägga mig om cirka en halvtimma, då Milan - Inter matchen är slut. Dagen har varit trevlig! Simmade idag på morgonen i åby med Alexman, sedan tog vi våra utsvultna kroppar hem till mig och åt smarrig kycklig med ris! Mums. Kvällen har spenderats hos alfredo med Gustav, Alex, Julia, Cissi och sally! Vi har sett på en film och tagit ikapp lite sen sist! Så det var mycket trevligt! Imorgon blir det att stiga upp mycket tidigt eftersom jag kom på att ett släktträd ska vara klart tills imorgon.. Vilket jag ej har börjat på... mycket oansvarigt..! Godnatt, sov gott nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0