Torsdag

Halojsan! Tänkte blogga lite om det är ok? Jag är nyss hemkommen från en trevlig fika på ett av Göteborgs mest omysiga caféer.. Inte en knatte var där och fika, utan bara vi (alex, sally och Julia). Men men, Sällskapet var trevligt så det blev lyckat! Nu har jag städat rummet med håkan på full volym, inser att jag tagit i lite för hårt på de höga tonerna eftersom huvudet gör lite ont... Men det är svårt att sluta dammsuga när man lyssnar på håkan och skriker för fulla munnar. Och det bästa är att ingen hör eftersom dammsugaren och musiken gör så mycket ljud runt sig! Woooho. Annars är allt bra, är lite irriterad på hulebäck och västtrafik, men annars så! Imorgon ska jag fara till någon ö för att vara konfaledare, mycket trevligt! Ha det bra alla, Sov gott!

Kommentarer
Postat av: julia

hahah det va verkligen stans mest omysiga cafe!!

2012-01-26 @ 22:04:39
URL: http://ramladeuppat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0