Magiskt men tragiskt

God sista jullovdag på er! Jag tycker att vi tar en tyst minut för att sammanfatta detta fina lovet och all glädje det har fört med sig. 1, 2, 3. shh.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Så! Det var fint. Jag hoppas ni tog den fina minuten och samlade tankarna! Nu är det ungefär 45 minuter kvar på lovet, sedan är det skola igen. Samma gamla vanor. Sätta klockan på 6.45, snozza till 7.15, sedan äta frukost för att sedan skynda till bussen. Men som sagt, det är 45 minuter kvar, "Nu bara njuter vi" (Benjamin). Dagen har varit kanon fin! Gustav spenderade morgon här och vi.... ja, gjorde massa grejer, jag är trött, orkar inte riktigt skiva allt. Sedan åkte jag, gustav, Alex och jakob in till staden, Köpte blommor (Vilken erfarenhet säger jag bara), åkte buss för att sedan komma fram till andra långgatan (flickorna med hjärtat av på mitten, WAAAAH). Där lagade vi mat med clara och Michelle till Lisa's födelsedag. Hon kom dit vid klockan 6 sedan och blev väldigt chockad och glad! (Hoppas jag iaf!) Kvällen var väldigt lyckad med mycket skratt och god mat! Grattis igen Lisa! (om du läser detta vilket du säkert inte gör! Men jag är glad ändå!). Nu blir det sängen, eller först ett till inlägg efter detta. Vilket kan bli spännande! Sov gott allesammans. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0